Alla inlägg den 27 januari 2013

Av mamma-tilda - 27 januari 2013 22:39

är hemma igen efter besök hos dottern! var skönt o få hälsa på henne ,se hur hon har det o hur hon mår. men skönt o vara hemma! hon håller sådan ordning....måste ha ärvt för mycket efter sin pappa!kunde jag ha hälften så fint...kankse bäst iaf o byta julgardiner..o dammsuga innan hon dyker upp på lö!;) el spelar ingen roll! finns annat o lära min dotter än städning...


skönt iaf o vara hemma i min stuga igen!även om jag saknar o tycker lite halv illa om att hon ska bo 36 mil bort!!

passerade en gammal jobbarkompis på hemvägen! kul var nästan 2 år sedan vi sågs! o fick en guidad visning av hans jobb:)

fick mat o kaffe ! o massa prat..blev kvar i drygt 3 timmar!


det var lite jobbigt o se dottern så uppe i varv...på helspänn. men hennes svärmor har nu pratat m sin son..dotterns sambo. det är inte lätt att flytta ihop...o hon vill så mycket!o han är lite omogen...jag gillar han en del..m kändes som jag ville säga ett o annat! sedan vet jag att hon kan vara lite för het o tuff ...jag hoppas de hittar rätt o kan hjälpas åt!som mamma vill man ju bara att barnen ska vara lyckliga!sonen ska iaf börja utbildning imorgon!! så skönt att det kommer igång nu! han hade ju fått ev. april som start!så nu är mitt alarm ställt på halv 6...för o ringa o väcka han!han brukar ju ha svårt vakna...o jag hämtade den skruttungen ikväll o så käkade vi då!


nu saknar jag bara min lilla gosse! älskar alla mina 3 barn!!på gott o ont...just nu är ett bevis...mitt tomma konto:) 

dotterns pojkvän hade glömt o bet hyran för jan...så nu hade de dubbel! + dyr el..då d har elvärme...så bara för mamma o bet bensinräkningen...o stallhyran! o mamma hade redan satt in pengar för hennes tävlingslicens...så vips vart mamma fattig igen:( men men vad är pengar mot att kunna få hjälpa sina barn???


o att få ge kärlek! o få kärlek tillbaka! det är ändå det viktigaste!!

o att ge barnen kärlek kostar inget!

o utan mina barn skulle livet vara bra tomt! skulle just nu bara vilja krympa dem ...så mamma kan få ha dem hemma!!


tur att bebis A inte är stor än på länge! ;) 

o snart är det tisdag då får jag rå om min gosse igen!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards