Alla inlägg den 21 januari 2013

Av mamma-tilda - 21 januari 2013 22:39

jag bara älskar Judas Priest! kan inte låta bli o skriva det !!går inte o förklara varför....lyssnar just nu på en av mina favoriter!den var ingen favorit från början men är det nu! Turbo lover.  den är så "mjuk" på ngt vis...skön! 

Judas kan trösta mig vid svarta dagar o finnas vid en bra dag som bara ren glädje!

o idag när det mesta varit bra så gör de mig ännu nöjdare!


tänka att jag nu sett dem 3 ggr live! ....helt otroligt! när jag missade dem i Sverige pga av småbarn för massa år sedan så trodde jag att jag aldrig mer skulle få uppleva dem live! o så fick jag 2 ggr nu under de sista 2 åren!


o upplevelsen under Sweden Rock var fantastisk fast jag hamnade bakom en lång kille...stog "nära" men såg inte så bra!

men var i sådan extas så spelade ingen roll! o blev lite för mkt nästan! skulle vilja uppleva den igen!!!

o vad mer säger jag inte här....vad som hände under spelningen;);)


de får glädja mig o hålla mig vakna nu medans jag väntar in tvättmaskinen!

Av mamma-tilda - 21 januari 2013 21:06

idag har jag varit duktig ! gjort klart nästan hela del 1 i min inlämningsuppgift!

tog lite över 1 timme...

ska försöka komma igång lite m nr 2 ikväll..men kl tickar fort.


o imorse gick jag upp o hjälpte min syster m ena unghästen hon håller på o rider in, före jobbet!

fått in ved o satt på tvätt. o fixat hästarna ikväll.


handlade lite o var förbi sonen med en del av det.vi blev visserligen lite "osams" med....men det är ju rätt vanligt...han fixade inte att jag "tjatade" skulle hämta hans skridskor...o ropade efter vad han gjorde..o då var han på väg in i garderoben o fick ett utbrott på mig...för att jag inte fattar att han var tvungen o flytta soffan för o komma in i garderoben.. jaja det går över!


ska se om jag får tag i dottern sedan.så jag får höra hur hon har det! ska åka till henne på fredag! ska bli så kul. saknar henne massor.


o fick höra att min gosse fått beröm idag igen! messade han!o så ringde han sedan.visserligen för o fråga om en kompis fick följa med imorgon, en kille som kunde hjälpa han o fixa rent förgasaren.han var på bra humör ikväll..jag fick inte ens skäll för jag ätit upp hans tacochips i helgen;)...vi kunde kvitta mot tjugan han fick idag till macka....

det är alldeles för lite tisdagar i veckorna! saknar min älskade gosse!


varit trött på jobbet..trött på ungar som tjuter o gnäller...o har aktat mig för vuxna ..så jag inte skulle säga ngt olämpligt;)ja inte mina närmaste såklart men övriga..men som sagt ledig på fredag för o åka till dottern!! ska bli så skönt! o så om 2 veckor åker jag på utbildningen igen... sova mkt o läsa! jag har ju 2 fullmatade skoldagar oxå..m uppgifter att genomföra o simundervisning med vatten lekar o livräddning..inte mina starka sidor precis...men men får jag bara in dessa inlämningsuppgifter så ska jag nog klara av det andra på plats!

kändes rätt ok o leta stycken i boken o skriva....bättre än jag trodde ,har ju skjutit på det o fasat en hel del! 


klockan tickar...chattat m sonen så hinner inte skoljobb..o kollat till syrrans grabb som har ont i magen...

böt i tvätten..så får vara vaken en stund till!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards