Alla inlägg den 1 maj 2013

Av mamma-tilda - 1 maj 2013 10:21

slöat lite nu på morgonkvisten. läste ut boken i sängen.har ju inte haft ngn läsperod nu på ett tag.


ska väl komma i utekläderna o sätta igång med dagens sysslor...

hade massa små jobbiga tankar förut men de flesta skingrades av prat då syster kom in på besök...var kanske bra det!

det var funderingar igen på livet o vad som har betydelse...

vikten o allt annat. det spelar ju ingen roll egentligen när ett av barnen inte mår bra...typ sånna tankar. att inget är värt ngt...o det är väl sånt som kommer komma fram o tillbaka....

jag är i rätt bra balans o hanterar detta rätt bra nu! tycker jag...men vad har livet för värde? när sonen inte fungerar?

då spelar inte mitt liv ngn roll...om jag är social,osocial ,jobbar ,väger 120kg el inte...

nu väger jag ju inte riktigt så mkt... men jag tror ni fattar vad jag syftar på...


o jag som i går el hela veckan tyckt att jag värderar mitt liv ,gör mina val o lever,oavsett sonen..men har det ngn betydelse? har man som förälder ngt "liv" när inte barnen fungerar??

kanske är lika bra o lägga ner...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards