Alla inlägg den 14 maj 2013

Av mamma-tilda - 14 maj 2013 18:34

tyck synd om mig!

fyller år o mår inget vidare! sitter o funderar på hur mkt jag ska kämpa el inse att jag är dålig...

fixade jobbet igår o idag med hjälp av massa ipren...o då menar jag massa..2 varannan timme typ!

kändes lite bättre em, men höll på o däcka på hemvägen...m är ju inte "liggandes " helt...så hemma imorgon el jobb? det är frågan det!


o så har min födelsedag kommit o jag känner bara jaha! vad ska jag orka el vilja idag då? slängde ihop en tårta iaf...

som sonen o jag fikat på . ja inte hela ..men halva.. jag tog 2 bitar o är kräkfärdig;)


det var kankes tur mitt <3 barn inte skulle med..när jag nu  är risig men saknar skrutten massor!men har i af fått se han en del sista veckan ,korta stunder. o gullungen ringde imorse o sa grattis!påminde igår att jag fyllde;);)


annars får man tydligen mest gratulationer på fb numera...tur jag skaffade det då!;)

skämt åsido...svårt att ha koll på när vänner man inte umgås nära med fyller år.


skulle försöka sova lite...


hatar o vara dålig!! riktigt hatar det! visst ska väl inte klaga andra omgången för mig sen jan....

vill alltid massa när jag är dålig...kommer på saker då...


o min tokiga S som inte sover i tid var först på fb...knasboll! älskar dig trots allt...;)

nej får se om d bli mer senare. vila lite iaf nu...ny ipren...




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards