Alla inlägg den 27 maj 2013

Av mamma-tilda - 27 maj 2013 22:24

 blev en super lång dag... hade glömt att de bokat f-möte för nya fsk-klassen!

gick bra ändå...m hade ju lite o fixa ikväll oxå..men nu har jag äntligen fått landa i soffan!!


nu är allt (tror jag) fixat iaf! o packat till min skolresa imorgon!hittar inte var informationen vi fått är, vad som ska med...

m har packat så nu får d vara. ska ju ha med lite grejor från jobbet oxå! o kolla en adress , vägbeskriving. ska förbi efter vägen o lämna grejor!

fick tag i den gubben i telefon iaf så d var hemma! 


var så hungrig med så höll på o dö! nu har jag iaf tryckt i mig vattenmelon,chips ,pommes o hamburgare ...o lite choklad!

o medans jag väntade på maten o höll på att dö kom jag på varför åt jag inte när jag var in till " min andra familj" jajja jag överlevde även om d blev m massa onyttigt...o jag som har varit duktig hela dagen!!ska nog lämna min mors dags choklad ask framme till sonen....slipper ja äta!


var som sagt på besök o fick massa pussar o kramar idag!o dela ut pussar till alla utom mannen..till mellanpojkens förtret!o stora tjejen ville m ha puss så klart hon fick det!

o lillskruttan var på vädigt kramhumör idag o inte skulle jag få åka hem heller!o min lilla

fast saknar storebror...mitt <3


summera dagen o försöka komma i säng! blir lång dag imorgon oxå! skulle få åka m på skolutflykt. o sen efter jobbet bilen till Mariestad o Trollhättan. blir sova gott imorogn kväll...skiter i datan denna gång sonen får väl ha den hemma...




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards