Alla inlägg den 19 maj 2013

Av mamma-tilda - 19 maj 2013 19:15

trött i kropp o knopp! känns som denna jäkla förkylning aldrig kommer ge sig. m det går sakta åt rätt håll.

men i myrsteg!

orkar inte jobba heldag.så blir hemma imorgon. kan ju bara fixa lite småsaker o sen tar ja slut!varit ute en del iaf idag.


planterat tomatfrön...lite sent kankse men blir det ngt så blir det. o gula lök frön petades ner oxå.

tog in lite av rabarberna o gjort en smulpaj. sonen komme rmuttra bara...hade visst inte så mkt marsanpulver så blev blaskig sås;) jajj då kan han vara utan...


o trött på idioter som måste utsätt andra för förtal hela tiden!mitt <3 barn som får massa skit från en fd flickvän! 

hon borde få hjälp ! riktig hjälp!blir så förbannad samtidigt som jag tycker synd om  en unge att behöva må så dåligt!

men det finns ingen ursäkt att ge sig på andra människor...jag får hålla i mig själv för o inte säga ngt till sonen!för då skulle han erbjuda sig o åka o trycka till henne....

o när jag hör sånt villjag bara åka o hålla om han! min älskade unge!


läst lite skoljobb men inte skrivit ngt.


o gjort klart idag med jobb på metallsvenskan fre kväll! lite pirrigt kommer d

nog bli...men vad fan. nu har jag bestämt mig! inträde o mat mot lite jobb:)

 

saknar mina små gullungar!har ju inte sett dem på evigehter!

o på tors kommer mammas tjej hem! 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards