Alla inlägg den 7 maj 2013

Av mamma-tilda - 7 maj 2013 21:05

nu är kvällens tårar torkade o livet åter i något sånär balans.


en skogsrunda o så en bara vara stund på altan.


tur jag hann tvätta,diska ,dammsuga o vattn aute innan tårarna...

hänga sista tvätten nu då.


tack syster,V, o S. att ni finns i mitt liv.


jag älskar alla mina 3 barn o det ända jag tror jag kommer önska mig i present är att ni får ett bra liv!!!


brukar ju aldrig bry mig om egen födelsedag...men nu snurrar den i skallen tom i förväg...fast jag är så gammal;);)

funderar på tårta...o vad jag ska ge mig själv mer än dagens klippning.


ha de gott nu alla ni i världen. kramar

Av mamma-tilda - 7 maj 2013 19:31

haft en bra dag på jobbet.fått känna att jag är bra på mitt jobb o haft en bra dag o kul dag. lite "tungt" för ett barn. jag lider lite med vissa.. o fick  hjälpa en kollega vid konflikt. m allt slutade bra. o det känns så skönt inombords efter.även om det blir mental  trötthet en  stund efter.


gav mig själv en välbehövlig energikick. o åkte o klippte mig. vet inte än hur det blir ...när jag ska göra mitt rufs..

frisören var nöjd;) tycker så mkt om den frisören hon har så gudomliga händer! jag är ju snål bara o har inte varit hos henne på 1 drygt år...men hon är så bra.


fått iväg ett mail.el 2 rättare sagt. ett svarsmail om stöd...o ett till en vän som jag inte "fixat " att i ord säga saker till...

o det handlar bara om mina känslor,min skuld, mina tankar, mina "inte orka bryta" ihop bitar. jag ska ju finnas som stöd o hjälp. jag ska ha ordning på mitt liv!jag vill inte ha barn som mår dåligt.o flyr.

var snäll o säg att detta inte är mitt fel. det vet jag väl på ett plan. men det är fortfarande mitt barn som inte är tillräckligt starkt i sig själv!jag har inte förstått tillräckligt i tid.

varför ? har jag sagt o frågat så många ggr. vad är meningen?? finns gud??


nu tar det slut i tårar men jag kommer igen! just nu är det dock "halv svart" inte helt efter en bra dag....

på med skor o ut en sväng.

var rädda om era barn!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards