Alla inlägg den 15 maj 2013

Av mamma-tilda - 15 maj 2013 21:57

då har mäklaren hört av sig...stugan är i "dåligt" skick ur försäljningssynvinkel. o en del att röja på tomten osv.

så blev lägre än jag räknat med. 

är det värt att jobba o röja? med xet som jag inte ens kan prata med? o tro att vi ska få ut mer pengar ? el ska jag bara nöja  mig med en summa o låta han ta över alltihop??

har forfarande inte sagt ngt till sonen...han kommer bli galen.men vi kan inte dela! o när jag har erbjudit mig köpa ut har han vägrat. nu känner jag att ett eget ställe o börja om vore bättre för mig.närmare oxå o på land..jag blir ju inte yngre.

men blir ju inte just nga pengar över...men skulderna minskar...

får fundera ngn dag. 

det sista som vi delar o nästa steg i mitt liv efter alla år..jag sörjer inte längre xet men kan gråta fortfarande över allt som varit o som gick åt helvete.


atchoo helvete.hatar detta!jävla förkylning.


försöka släppa allt o få en natts sömn...hur nu det ska gå till med detta i huvudet + förkylningshuvudvärk...

o inte har jag energi till skoljobbet heller...funderar på o skita i det..har ingen energi.

o tankar på barnen...

som finns för det mesta. 

slutar idag för annars kommer massa depp o annat snurra


känner mig ensam, om massa saker o beslut.

vet att jag ha vänner o syskon.jag vet det.

skit nu rinner tårarna iaf...jag orkar inte när jag är sjuk!!!




Av mamma-tilda - 15 maj 2013 18:13

fy fasiken vad jag avskyr att vara sjuk!feber,huvudvärk o halsont o snoren rinner!

fick ställa in mitt möte idag..el skjuta på det kanske det heter.

fick ett bra samtal i telefon iaf.


lyckats dammsuga. o diskat en omgång. men efter det blev det sova 1 timme!!

upptäckte när jag kom ut hur varmt det blivit...frös på fm o eldade:)

o nu är dumburken på o det är chipsreklam!! sugen jag blev!


atjoo...helvete...snor överallt känns det som!


orka hänga tvätt...






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards