Alla inlägg den 12 maj 2013

Av mamma-tilda - 12 maj 2013 09:24

hemma o vet inte vad jag ska säga el göra. ibland vill det sig inte o man lider med sina barn.

dottern åkte tyvärr ut ur sin tävling pga av att hästen blev halt. vad det beror på vet man ju aldrig. allt gick så bra. o hon red klokt.det var ju sagt innan "vinna el försvinna" men att åka ut sen på en hälta är ju inget kul...när allt går bra o känns bra!.


så är ju tyvärr idrotten. det ska hålla hela vägen...o nu gjorde det inte det. segraren vann på lånad häst en jättefin häst o visst en duktig tjej som kan rida 12mil på en alldeles ny häst...men det känns lite snöpligt när våra andra ungdomar jobbar o sliter med små marginaler o alla pengar  de har o så är det under tveksamma situationer ngn som bara får allt serverat typ. men visst flickan satt på en ny häst o fixade det! det är bra gjort.jag kan vara lite sur i af...o frågan är om det var enligt regelverk. mycket sägs om detta o jag undrar verkligen om fei reglerna säger ok!

nu blev vår häst halt o ja det är som det är.


sonen har inte hört av sig sedan i fredags. han visste ju visserligen att vi haft fullt upp;) o jag har bokat tid för mig....m just nu känns det så där..vet inte om jag orkar gå iväg o dra mitt liv för andra männsikor...m jag ska gå iaf en gång...jag har nära o kära som står ut me dmig..visst proffesion kankse är bra men jag vet inte. de sliter. o igår kände jag mig i rätt bra balans..o då vet jag inte om jag "orkar ".kanske är för tidigt iaf...jag får se på onsdag.


seg i halsen.o smårisig. o ska tina o steka lite köttfärs o blanda i hundmaten..honhar fått vara med borta o inte ätit sen i to...o inte fast vi kommit hem heller. jag börjar bli lite orolig nu..


skulle behöva fixa skoljobbet...ska väl bita ihop men just nu känns det som varför?? av vilken anledning??

skulle behöva packa ihop lite av sonens grejer oxå...ser ut som ett upplag här.

o inte vet jag vad jag vill just nu...äta för mat idag;)ska nog gå ut så jag inte deppar idag...m är förkyld o har huvudvärk.

så är synd om mig...

o funderar på vad jag ska göra som födelsedagspresent till mig själv....det känns som jag vill unna mig ngt!!fast det inte spelar ngn roll att fylla år...bara en ursäkt för att vara lite ego;);)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards