Alla inlägg den 17 maj 2013

Av mamma-tilda - 17 maj 2013 17:11

så då var det dax igen! irriterad från helvete el vad man säger för o ta i....

xet hörde av sig med "information" som kunde vara bra för mig o få veta....han har kämpat med sonen o gjort en del för o hjälpa...ja bra! men har han sagt ngt under detta år?? nix! inte ett ord! inte vad han gjort el hur sonen fått återfall.nix inte ett ord! o sen gick det inte längre o sonen kunde inte bo kvar det hade gått för långt. nu "övernattar" han hos mig o vi slåss för att han ska stå för sina bekymmer o ta hjälp. syrran följer han på möten o vi har pressat en del här. o så kommer xet med information känns som i 11 :e timmen o sen tänker han inte göra mer...men bra. jobba själv 1 år utan att öppna käften o sen bara vänd ryggen till!!! helvete vad förbannad jag blev! ingen information som var helt ny m delvis.


o sonen hade varit förbi för o be om hjälp!,ja jag vet det då han ringde o var upprörd...pappa har talat om att han är inte välkommen innan han tar tag i sitt liv...o det var bara att påminna tyckte han typ. varpå sonen belv vansinnig o spottade han i ansiktet... dumt att möta o fråga hur det är o vad han gjort...el ngt...nej ställ bara på o vänd ryggen till! jag vet väl oxå hur svårt det är. men att låta bli o bemöta när han kommer schysst är väl onödigt!o kan väl tillägga att jag varit på idag o moster...så stackaren har en tuff dag i dag. m visst d får han stå ut med när han lever som han gör!sen tycker jag inte att han gör rätt när han beter sig illa el inte tar tag i sina bekymmer!men försök att se "barnet" o personen därbakom o inte bara eländet!det är faktiskt en person med känslor även om han mår dåligt o gör fel!!

jag tycker inte heller att det är lätt jämnt!!


förkylningen har minskat iaf.bättringsvägen sakta....men är rejält seg! o snorig, halsonda bättre o huvudvärken med. 

gå ut o sova lite kanske....nässpray först...


bota irritatitionen o släppa det för idag!!!imorgon är en ny dag;)

o jag ska åka på fotboll...

vill åka o krama min lilla A oxå.. m ska väl hoppas jag är br atill sön! får se om jag ska se storebror imorgon...el hur d blir;)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards