Alla inlägg den 26 maj 2013

Av mamma-tilda - 26 maj 2013 20:43

nu är det söndag kväll imorgon är det jobb efter 1,5 veckas superförkylning. har fortfarande skit kvar i halsen

annars är jag rätt bra!

mors dag idag! sonen och jag,vi har städat här el  rättare sagt röjt o dammsugit...

gräset klippt. disken undan o en maskin tvättad. kom ju på lite sent att jag skulle tvätta...o fått iväg ett inlämningsjobb till skolan...de skulle ju vara inne idag!! får vi se sen vad som blir el om jag måste komplettera...är inte helt nöjd med dem.de andra som jag hade komplettringar på är iaf godkänt! tack o lov...jag har ju "bestämt" nu att jag ska fixa detta..så liten bit kvar på idrottsbiten.

Vi har fikat och käkat pizza. En bra dag här hemma!



sonen hade en kompis här som åkte framåt kvällen ,hämtad av sin mamma o bror. De bor visst hos mormor då mamma har huset uthyrt. så de har iaf tak över huvudet...har inte helt låtit så..


nu är jag äckel mätt efter pizza ,choklad o lite chips!


varit en fulltecknad helg o jag mår rätt bra ändå så ska nog klara av att jobba imorgon. lagt fram halstabletterna....

varit iväg på metallsvenskan i stan. jobbade i fre kväll, var en upplevelse o vara på "andra sidan" staketet.fick ta fram "fröken ögonen" o be nga killar lugna sig...ibland är det bra o ha de o ta till...o vara"tant ";)..o igår var jag bara publik! helt ok det oxå.:)träffade på gossens faster,pappa o "styvmor"...jag säger inget el skriver inget så har ja inget sagt....

hört 2 nya band för min del som var riktigt bra! som ska kollas upp ytterligare!Sinthia Doll är det ena. o så  visste ja ju att King Diamond var bra m d var faktiskt riktigt bra!Adept hade ja ju lite koll på o de är oxå helt ok.finns ju inga som slår Judas Priest men helt ok....


igår på dagen hade vi ju tävling i klubben oxå så var igång från 7.10 -01.30 inatt....så är lite mör!

träffade gossen en sanbbis i fre oxå, hade fått punka på moppen...m är nog ventilen. ska lämna in däcket så får vi se. ska väl inte vara nga problem.

o hade besök lite idag. systrar till gossen som skulle rida lite. lillstumpan tyckte det var lite kul m sonen med...


slöa nu innan sängen..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards