Alla inlägg den 18 maj 2013

Av mamma-tilda - 18 maj 2013 21:50

ja nu är det lördagkväll. lite lappsjuka. men fick besök av ungdomar en stund så lite annat hände en stund. trevligt!

syskonbarn på besök. bla brorsdotter från Varberg. vi ses ju inte så ofta!hon har gått igenom en slitsam separation fast hon bara är 22...men jag är glad hon blev av med pojken.han var nedvärderande mot henne!

den nya verkade vara en rar pojke. lite försiktig i första skedet. tufft o bli uppvisad för släkt;)


kul m besök iaf! här ute på landet....händer alldeles för sällan!!vad har jag för sega vänner...egentligen!


känner mig lite bättre men helt igensnorig o efter en stunds prat så kommer hostan rejält!vill bli frisk!!!


nu har jag anmält mig som volontär för första gången...ska jobba på metallsvenskan fred kväll!

fan jag gör det tänkte jag även om jag inte får med ngn! ska kolla med en kompis till...2 andra ska ju på Bon Jovi fre!klubbtävling sen lör. o så har jag inträdet om jag orkar/kan lö kväll!men fre är klart! känns bra. nu rycker jag upp mig o kör!


tur att datorn finns när man inte orkar åka ..kan både "prata" ,retas o kolla information samtidigt...

Av mamma-tilda - 18 maj 2013 17:36

tog mig ut o iväg en sväng, det var inte mkt mer jag klarade kan jag säga! in till stan på fotboll. o så handlade lite .

nu har jag "däckat " i min soffa igen! vill bli frisk!jag avskyr att vara sjuk. får väl vara glad att jag iaf är lite bättre o

att den överjävliga huvudvärken i torsdags bara var en dag! den vill jag aldrig mer uppleva!

trodde jag skulle orka åka o köpa födelsepresent imorgon men får nog skjuta på det. att bara åka o sitta på fotbollen var fullt tillräckligt så att gå runt i affärer känns inte som jag orkar!

 

hann se slutet på hockeyn oxå. Sverige i vm-final!!! blir o se Usa matchen ikväll...orkar ju inget annat!

försökt äta "nyttigare "i dag o lät bli att köpa godis...m nu ångrar jag mig lite!!chipssugen...

lyxade ju iof med kebabsallad o köpte hem jordgubbar o färdiggrillade revebensspjäll!får väl nöja mig med det.

 

måste fixa det jäkla skoljobbet oxå...2 uppgifter till sönd...o jag har inte ens börjat...blä!

o vill åka bort...gå ut el bara åka o fika hos ngn...vill orka!!! börjar få lappsjuka här!

 

vet inte hur jag ska ställa mig till  stugan...känns som lite pengar..men va där pengar emot "sinnersro"..skrev ett sms iaf tillx att jag kunde lösa han....har fortfarande inte fått svar... men vad är bäst?? för mig?? sälja o leta nytta ? även om det kommer ta tid o leta...kan ju iaf i princip bli skuldfri...men o andra sidan känns det som blir det inte mer pengar kan jag ta över...även om jag tänkt mig att släppa o leta nytt  på fastlandet. skulle behöva ringa banken tror jag. be om tid...

 

ha en skön lördag ni alla friska!!!o vi sjuka får tycka synd om varandra!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards