Alla inlägg den 9 maj 2013

Av mamma-tilda - 9 maj 2013 09:13

kommer åka bort utan dator...så detta blir det sista jag skriver före söndag.

jag skriver ju inte varje dag här men finns en del i skallen jsut nu. så blivit en del här o i mail form o en del som raderas bort...

sitter just nu o funderar på ett brev till sonen. prat leder ofta till tjat...o visst det kan ju behövas men finns så mkt mer 

jag vill säga även till han. 

vet inte om d blir nu el längre fram. ska strax iväg o lite o fixa innan.

hinner inte se min lilla gubbe heler som fyller 1år idag! grattis mitt hjärte barn! tack för detta året du funnits i mitt liv. o jag har ju på ett sätt varit med från början i ditt liv! tittade på de första korten mamma smsa lille plutt! jag älskar dig av hela mitt hjärta!!


vem säger att jag behöver vuxen"kärlek" jag är just nu helt tillfreds med alla mina egna barn o lånebarn! o vänners kärlek.

så länge det finns barn i mitt liv kommer jag överleva! det är min fasta övertygelse. o det innebär oxå att jag inser att jag är nöjd med mitt jobb;);)19 år nu som fritidspedagog o jag ångrar inte valet! visst ibland kan jag bli galen på jobbet men oftast handlar det då om organissation o vuxna...inte barnen. oftast ...visst har jag mött en del som gör att man slår  huvudet i väggen....o undrar vad håller jag på med.


dax att gå ut o packa in i hästtransporten o åka senast lunch då. 

kaffe först;) 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards