Direktlänk till inlägg 22 maj 2013

Rubrik saknas

Av mamma-tilda - 22 maj 2013 21:46

mår bättre! 

nu har jag inte sovit dagtid på nga dagar...sakta åt rätt håll...skönt nu iaf att jag orkar lite grann!

varit iväg en sväng idag med mitt <3 barn. o visst är jag trött o seg nu men inte alls som det har varit.dock inte bra..o halsonda vill inte ge sig.


var med "min" gosse när han skrev upp för am-kortet o det gick bra idag!!!så härlig känsla när han kommer ut  o ler! o ger en bamsekram o så nu åker vi hem!ville ju till moppen:)kramas får man ju annars på sin höjd göra "hemma" o ingen kan se...min gullunge. o så fick jag äntligen ha han ett dygn igen.! o få rå om han. han har ju haft lite omställningar m o bo varannanvecka nu hos pappa o då blev d för mkt att vara här oxå. m igår kom han på eget intiativ.o vi har haft guldstunder o bara vara stund! o så kunde jag få vara med idag,ngn fördel m dunderförkylning o sjukskriven!! !jag älskar den gosse! på tok för mkt tror jag ;)


o när jag körde hem han sen fick ja ju chansen till lite gos med min "lilla" gullunge. o prat m stumpan oxå. o den raringen tycker ju inte att jag ska åka när jag ska...så då får jag väl känna mig omtyckt där oxå;)


o nu "bråkar " jag med exet....han kan köpa ut mig från stugan det är ok...men när jag igen säger att jag kan lösa han då är det stopp o mäklare som ska sälja.han är så jävla ego!!!!börjar hata han...ja visst får barnen köpa..hahha o de har ju pengar??? dotter m timvik...o sonen arbetslös o ingen ordning på sitt liv...men nu skrev jag att sonen vill köpa jag kan vara "bulvan" tills han är skuldfri;);) gissar att xet börjar koka nu...kunde fan inte låta bli! han får väl köpa ut mig då...fast skulle vi sälja öppet blir det mer pengar ...m skitsamma!jag hoppas bara han behåller den o att barnen får tillgång till den.framförallt sonen som älskar att vara där!jag har sagt ett lägsta pris m att jag ska se mäklarrapporten innan jag bestämmer sista" bud". han opponera sig inte mot det priset iaf....m känns som jag förlorar mest ...m visst vi kan inte dela o där mår jag nog mest psykiskt dåligt! 

så vad är pengar mot sinnesfrid??o steget mot min framtid...går det att sätta ett pris på?


nu sitter jag o eldar upp mig själv här!!!dumt innan läggdax!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards