Direktlänk till inlägg 30 maj 2013

superklant

Av mamma-tilda - 30 maj 2013 21:43

satt här o skrev o hade fått ner en del...då gör jag ngt o allt hamnar långt åt vänster o jag får inte fram det...bara o stänga ner o prova igen el om det blir lika...jag fattar ju inte alla dessa jäkla "kortkommandon" som är inställda. el finns! ibland trycker jag ner nga knappar o så händer det bara ngt...o jag fattar aldrig vad jag lyckats med..el hur jag får bort det! så jäkla irriterande att inte jag lyckas lära mig!


skrev iaf om att det är rätt skönt m minisem som egentligen inte är sem! m att åka bort för studier o bara kkunna slöa på kvällarna är rätt skönt! visst had eväl kunnat använda tiden till studier o d har jag gjort nga ggr...m att gå o strosa o äta gott o sen bar aligga o läsa. inget som behöver fixas el djur el barn som kräver ngt! bara slöa o bara vara! 

fast är jäkla skönt o komma hem!!2 kankse 3 dagar är nog rätt lagom för mig;);)o var borta... bara jag kommer bort så efter 1 dag typ sakanr jag massa saker o människor..m jaghar accepterat för typ 20 år sen att jag är en "hemma" människa...o ibland glömmer jag det o tänker åka utomlands länge el söka jobb långt borta...m sen kommer jag på att jag kommer kanske inte överleva då;)


o nu har jag 1 vecka på mig till sista jobben i idrottsbiten! hm dax o börja...o uppgift 2 var visst 3 moment i...ja d är bara o komma igång nu då...var visst flera som redan lämnat in!! m fler som mig som inte ens börjat!ska skriva ut kompendier imorgon på jobbet...o så bara o komma igång!

ska visst rida på lördag oxå! hm o jag somhade tänkt hinna till Linköping på fotboll...hur tusan ska ja lyckas m de då...får kolla alla "tider" imorgon..o se om jag kan få ihop d..d värst aär att d alltid är mina "nöjen" som ryker...o vi skulle visst till Harrys oxå på lö o käka m klubben...har ja glömt!hm o inte anmält m ..jajja får se som sagt vadetta blir. el så stänger ja in mig o stänger av mobil...


bet sonens elräkning o satt över pengar till dottern för en vet räkning... jajja ja har tak över huvudet o mat!tur ja hade lite undanstoppat;)


n gäsp! nu blir de snart sängen o bok! blir  inte mer o inte kommer jag  ihåg vad jag började skriva förut!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards