Direktlänk till inlägg 31 maj 2013

fösöker

Av mamma-tilda - 31 maj 2013 23:41

försöker slappna av o tänka på sängen.


livet kommer gå vidare o jag kommer ha bra dagar o känna mig nöjd igen.


men klart att första ordentliga myggbettet kommer idag o kliar kopiöst m lite svullnad ....

o mensen oxå såklart!


jag kör Judas Priest terapi...o hoppas mottganingen funkar en trappa upp ikväll för tror de behöver vara på en stund!slängde ju radion i början på veckan...


funderar på livet igen! vad är viktigt? o vad betyder mest? vad ger mig tillfredsställelse?

vad är vänskap? kärlek? respekt? Att sortera...att fokusera....att stänga av....att orka se framåt...


kramar

vänner

jobb

musik

nöjen

vad jag väljer...

pension

fotboll

barnen

sömnen


massa ord ploppar o tankar far.. ljuset brinner. livet fortgår. jag väljer. 

skola

se ljuset`? el? släcka? hur ,vad krävs? för att d ska brinna m stadig låga?

tackar mina vänner för att ni finns. jag uppskattar er o hoppas ni förstår det.själv förstår jag inte just nu. 

jag vet att ni finns därute, men jag vet inte om jag finns...

får ångest o känner mig värdelös o de är jobbigt! spec som dagen var bra tills ikväll! 


I'm your turbo lover sjunger de...tack ! njuter av rösten o musiken! var är min ? lover?

vet juinte om jag fixar ngn nu..så håll dig undan ett tag till...


ses imorgon kanske blev ju dubbelt ikväll. blir så vid "dåliga " tider ...skriver bara av mig. 

tänker att jag har ngn som håller om mig nu... känner mig så ensam ikväll o värdelös. ge mig lite omsorg, sov nära bara inatt...jag får väl låtsas...




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mamma-tilda - Lördag 11 maj 19:25

när en barn mår så dåligt att de inte vill leva el bara vill fly. då går jag sönder som mamma.  att ha ett xa barn hemma som får uppleva dt känns oxå tungt. sedan vet jag att han klarar det. men vill inte utsätta någon för detta.   att få a...

Av mamma-tilda - Fredag 19 april 14:48

just nu känner jag mig som ett barn som väntar på bekräftelse.   sjukskrev mig några dagar nu då all energi tog slut. migrän o feber o sen helt matt. sov hela onsd. sen iaf piggare.  orkat lång promenad med hunden igår o nu cyklade vi långt. ...

Av mamma-tilda - Onsdag 17 april 17:07

efter nga dagars huvudvärk o på väg att bryta ihop igår så beslöt jag mig för att  lönen inte var värd det. så idag o imorgon är jag sjukskriven. o hoppas de räcker med 2 dagar!   vill inte rasa igen. orkar inte må dåligt.  har ingen energi i...

Av mamma-tilda - Tisdag 16 april 19:19

huvudvärk hela dagen. höll på börja gråta redan i morse men beslöt mig för att jag behövd ta mig till jobbet. pengarna kommer inte räcka denna månad så bet ihop kostar för mkt med sjukavdrag. Men har inte tagit beslutet om imorgon än. är slit...

Av mamma-tilda - Måndag 15 april 20:44

jag verkar aldrig lära mig. ger o ger. blir besviken , förväntar mig för mkt. vet att "ungen" är tonåring. men ber jag att han ska ringa så förväntar jag mig det , spec efter de hänt grejor o jag skrivit under dagen. o bett 4 ggr att han ska ri...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards