Alla inlägg den 5 mars 2013

Av mamma-tilda - 5 mars 2013 20:16

för mina barns skull ångrar jag just nu att jag valde deras pappa! men hade jag inte gjort det hade ju inte dem varit dem de är idag!då hade jag inte haft "mina" barn. utan nga andra barn...o jag har aldrig ångrat mitt val förens nu! trots att vi skildes som vi gjorde o av de orsakerna så har jag stått för mina val o varit nöjd fram tills dess. men nu beklagar jag o lider med mina barn. jag hoppas innerligt att det blir "ordning" ngn gång för deras skull. han skiter jag i fullständigt numera. 

jag har alltid försvarat o försökt hittat vägar, o talat om att alla människor är bra. men ibland tycker vi olika om saker o ting....

o som den plikt o ansvarskännade människa jag är så har det suttit hårt in att komma hit!


nu förhandlar min kära dotter om ett pris på sin "gamla" mobil som legat här hemma i flera år...hon började m o tro att hon skulle få 400 kr för den!o ingen får röra den...herregud den har legat o samlat damm ett par år!o hade jag inget sagt så hade hon fasiken inte märkt ngt!

o gossen kommer "sen" o äter....jag har iaf ätit nu!

ja dessa barn!

 

eldra o har varmt o skönt nu iaf!

ska läsa....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards