Alla inlägg den 13 mars 2013

Av mamma-tilda - 13 mars 2013 19:49

igår funkade inte min dator...el den funkade men ville inte låta mig surfa av ngn anledning...


hjälpte syrran o plåstra om storhästen som har infektion o då gjorde det så ont på henne att hon ryckte loss frambenet jag höll i o stallde ner på min fot!på stortån o granntån...o lite ovanför. svullnade upp fort o ont som tusan...

men kvällstid åker jag inte till akuten om jag inte är "döende"...att åka in o sitta med barnen är en sak men inte för egen del!kändes bättre sedan o kunde sova bra i natt..men att jobba 8 tim var kankse lite dumt...

nu gör det ont el ja vet inte ...så länge jag är still går d rätt bra..m blev nog för mycket idag...fortfarande ganska svullen o nu rejält blå på ovansidan o lite under tån oxå!ont...

spänningshuvudvärk nu...ska bara vila.... får se i morgonbitti om jag får åka till doktorn!el hur det verkar vara...vet inte egentligen om det är ngn idee...m vore väl kanske bra o kolla upp..


min storasyster o hennes dotter var så snälla o kom o fixade hästarna ikväll så jag kan vila o vara still! känns nu som jag skulle vilja bara somna...m ska väl kolla lite fotboll o vila. kolla till lillungen sedan oxå.


hade min gosse igår. allt var lugnt o trevligt.är så skönt när han bara kommer o bara är.tar det lugnt o liksom bara slappnar av o tar igen sig.min älskade lilla gosse som nu börjar bli så stor!saknar han ikväll...

m skruttungen lekte med tändstickorna o sabbade mina ljus...el 2 iaf! nu rinner det stearin ur det ena som lavaflod ...hela ljusfatet är rött! jag ska nog låta bli o "städa" tror jag till han kommer nästa gång!


o så har jag kört lite lchf nu under veckan. bara yoghurten som varit "för mkt" kolhydrater..men kan ju inte slänga;) o var skönt ikväll..är inte så hungrig. m ska väl fixa ngt så jag klarar natten!!har kännts bra o enkelt just nu. så där att jag bara nu gör o hoppar massa skräp, den känslan har jag ju väntat på! o nu är det här. inte ngt problem att säga nej så här långt! men blir ju lite rastlös nu o då vill jag ju ha energi! 


tänker på min lilla A som är sjuk! lilla gubben! 

o min vän som ska ha möte om sina barn. jag lider med han. hur kan en förälder bara ta barnen? ja om det inte funkar o en förälder har problem...m inte så här bara . han fick ett brev en dag från en jurist som talade om att nu ska barnen på hos mamma! bara så där ..utan ngn förvarning el prat.jag vet inte om det blir rättegång nu el var det slutar. skitjobbigt iaf!då är mina onda tår småsaker!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards