Alla inlägg den 29 mars 2013

Av mamma-tilda - 29 mars 2013 20:24

hade ju köpt lite o fyllt i pojkarnas påskägg. o så kom jag på att vi skulle kanske ha lite hemma om det kommer ngn...o till kvällsmys. d är ju iaf påsk...

m efter 2 veckor ätandes lchf...så är magen rätt full nu...m gott var det!på söndag är det o bara komma i gång igen.. liet slarvig har jag varit m tagit 3 kg iaf på 2 veckor trots det! 


o nu har jag kollt tider o priser på relaxen...jag har ju tydligen förlorat ett vad!  kollat lite oxå på resor till Tallin el Riga:) bara o bestämma en dag då...o stå för min glappkäft!


nu blev et tyst ute...undrar var gossen m kamrater drog...jaja de kör väl inte vilse hoppas jag;)


imorgon blir det stall,o skoljobb! har ni hört det förut??


Fick ett svar iaf idag...m inte mer så intresset visar sig väl....jajaj vi har ju haft kontakt i nga år o sporadiskt tidigare så det blir som det blir! om en vecka..ska ja iaf ut;) 

Av mamma-tilda - 29 mars 2013 11:23

fy sjuttan vad skönt att vara helt själv på gården! nu är frukosten för min del avklarad.

lugnt o skönt!


första tvätten på. de första hästarna inne o matade. ska kratsa hovar o släppa ut dem snart. Ta in pojkarna o göra d samma... fixa stallet,fylla vatten,tvätta sår o smörja, ja samma som varje dag:)

dra ett drag med dammsugaren först i systers hus o vattna hennes blommor. 

kommit på att jag ska nog bära min mat hit idag..de har ju diskmaskin;)


strålande sol ute!

4 dagars ledighet känns så skönt! ska bara ladda batterier o strosa....ja gossen ska ju hämtas o så lite påkfirande men tänker inte höja ngt tempo...

hämta lillen i morgon oxå o köra iväg han o så hämta igen! så idag ska jag njuta av ensamheten! tycker jag ofta är självo att det är ite tråkigt emellanåt, men att det är helt tomt på gården händer ju inte ofta! känner nu att det är rätt skönt!! 


men dax o fixa dagens jobb nu! 

puss o glad påsk !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards