Alla inlägg den 24 mars 2013

Av mamma-tilda - 24 mars 2013 21:24

får inte svar nu av sonen..han hörde av sig vid halv 5 m svarar inte nu...o en är skjuten i vivalla...hm hoppas han inte är i närheten...m direkt kommer min oro. när jag inte har en aning om var han är el gjort i helgen...

o dottern ringde nu hon, hade gått i kull m hästen,hamnat under, o svullnat upp över 3 tår o kände inte ngt typ...undrade hur min tå fraktur kändes...om hon oxå brutit...kul  ! imorgon ska hon åka till Tyskland o lör tävla .rida 12 mil...får se om de skulle dra akuten ikväll ..o röntga.bad henne skicka med så jag får veta.


o jag ska försöka sova..upp 6 o ta in hästarna som har dags utegångsförbud;)innan solen kommer...





Av mamma-tilda - 24 mars 2013 10:02

hatar o vara snorig! o tung i skallen..m är inte så farligt så ska väl inte gnälla...det går över.:)

nu har jag iaf skickat mitt skoljobb för renskrivning till mig själv...behöver kolla o få in lite mer från läroplan o litteraturen.

annars kändes det rätt ok det jag fått ihop. har som mål att fixa det i dag.../kväll. o så börja m nästa jobb på on o göra klart to-fre....typ! ska ju vara inne till den sista:)

lillen ville tydligen till m-berg ngn dag så får bli fre när ja är ledig.då ska ja väl kankse köpa ett par brallor då..om jag inte stannat i veckan o fixat det. behöver verkligen ett par hela till nu!har bara lagade som börjar ge upp igen....


har bestämt mig m för o kolla ev ett lån o lösa krediterna o samla allt på ett ställe...städa upp lite i ekonomin..el ha lite koll ett tag! igen lust längre o vara pank!!!hatar det verkligen.

kan nog inte bet så mkt till lillebror heller . beror på vad dottern får för lön....måste kanske hjälpa henne.


ska köpa tändstift oxå nu o olja...skulle behöva tvätta bilen oxå. det blir nog att kosta på en automat igen,har ingen lust /ork att stå o gno...o "lite  av lön ska väl gå till mig" brukar ja ju säga.;)


elda lite kanske...

ska bestämma mig för om det ska bli en ny cykel el begagnad...ska igång snart o börja träna!min kära svägerska springer jämt! tror jag ...o dotterns svärmor oxå..o hon ska vara med på tjejmilen...lite avundsjuk blev jag...m gillar inte o springa. cykel är mer i min smak ändå. o saknar just nu mina långa cykelturer! tänk att jag för nga (många) år sedan drog ett par mil efter jobbet...el före...hm.. o till o med en sommar cyklade till jobbet!!drygt 2,3 mil enkel.

atjooo...helvete hatar o nysa o det typ flyger baciller o snor! tur det finns tvättmaskin tänkte jag förut när jag spillde på mig!ännu mer tur nu!

nej dax o rensa dator o plocka ner snart...tvätta idag kankse...skulle vilja hänga ut tvätten! torka linan då..först.

känns som jag vill göra massa m har inte riktigt energi...måste lösa morgon dagen oxå.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards