Alla inlägg den 15 mars 2013

Av mamma-tilda - 15 mars 2013 22:18

det snurrar o kommer lite tankar...

ska försöka stänga av dem o krypa ner. ska ju upp tidigt imorgon...blä...

ska iväg till skövde på arrangörsmöte/utbildning.får hoppas jag lär mig ngt...verkar vara svårt att få ngn mer i klubben o

sköta datorn vid tävling...o så tror d jag ska klara det! det kommer bli jävligt spännande på första tävlingen...


foten känns så bra så länge jag sitter still..o så ska jag gå o det är inte längre lika bra;)

o inte ringde de idag så då får det läka av sig själv. men det känns ok! hade kunnat vara läskigt o få in en skruv...


saknar mina barn. o hoppade att besöka min lilla A efter jobbet..hoppas gullungen o hans syster förlåter mig;)

storebror mitt <3 skulle sova i örebro sa han igår. sonen kan låta bli o höra av sig ikväll...han skulle väl festa igen..just nu orkar jag inte bry mig. dottern är ju stor o tycker inte vi behöver höras så ofta...

så nu kryper jag väl ner o försöker sova o tycka lite synd om mig o min onda tå;);)

verkar ju inte vara ngn annan som tycker synd om mig ikväll...


Av mamma-tilda - 15 mars 2013 18:22

varför måste det göras reklam för mobiltelefoner överallt nu?? bara för jag är sugen på en surftelefon! m har ju ända till

juli kvar innan mitt abbonemang går ut!

kan ju inte riktigt förmå mig att sitta med 2 abbonemang o hade ju planerat byta till telia....

min bästa vän V har nu skaffat sig en..jag är bara lite avundsjuk!


eldar nu för fullt här hemma o sitter i soffan o vilar. ska väl strax börja med mat...fira min duktiga vecka med lite jordnötter....köpte faktiskt i naturgodishyllan o bara lite..de är väl ok med lite lyx en fredag?? har ju inte kollat riktigt vad för godis som lchf tillåter..o orkar inte stå o baka ngt ikväll.hm kollade nu o jordnötter fick man visst inte äta...jajja då får det vara lite fusk ikväll då..det var inte spec mkt iaf!

morgon får det bli ev lite bryt oxå...ska ju bort o har ingen aning vad för mat el vad som det bjuds på.så får väl e hur mycket avsteg det blir imorgon...men tänker att det får bli så ev o så kör jag ordentligt på söndag igen!veckan har kännts bra iaf!


fasiken nu fryser jag...kolla elden kankse...



på återseende!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards