Alla inlägg den 10 mars 2013

Av mamma-tilda - 10 mars 2013 11:03

idag är det söndag o jag mår bra! hade en lugn hemmadag igår!såg för första gången iår på melodifestivalen o hade en fin stund med min systerson...tills datorn lockade tillbaka han!


har redan gått en kort promenad o nu käkat frukost. dax för kaffet då! 

ska inte skriva så mkt om vikten innan jag kommit igång igen...tänkte jag. men då brukar det ju vara det som fastnar i skallen!har iaf rört lite på mig nu under helgen.blir nog o kolla lite lchf o åka köpa soppor!

vill cykla! m is o kallt...


skulle behöva städa..torka golv o damma. tänkte starta med det m har inte riktigt lusten...önskar jag hade råd o betala ngn för det! då skulle jag nog göra det iaf 1gång /månad!det skulle verkligen behövas....börjar gro igen igen!tur ändå jag bor ute på landet...inte så ofta ngn orkar ta sig hit!fast är lite jobbigt när jag behöver städa för min egen skull...när jag själv tycker det börjar gro igen....då är det liksom dax.


o googla nu på lchf...

dax för kaffe o elda igen..kallt idag! 

ska nog masa mig ut kankse....

städa o skoljobb hinns med! 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards