Alla inlägg den 7 mars 2013

Av mamma-tilda - 7 mars 2013 20:58

torsdagar jobbar jag länge...o börjar tidigt!jobbar 9,5timme på torsdagar... trött nu o så fixat hästar,fyllt på ved och diskade i bara farten!

det värsta är att det är rätt skönt o vara tvungen o "jobba" lite m kroppen m tänker inte avslöja det för syrran!

men nu har jag landat i soffan o njuter av friden o lite gott:)

 

allt som var lite sisådär igår känns faktiskt bättre idag...av ngn anledning som jag inte vet.m mina dåliga dagar kommer ju o går...att deppa är ju inte min grej egentligen.o tur är väl det för det tar sån energi!

hade ett bra medarbetarsamtal m chefen...var ju kankse lite för ärlig så får vi väl se blir kanske inte så mkt mer i lön då iår.

m skitsamma!hon visar iaf att hon anser jag gör ett bra jobb o att de åsikter jag har är bra!haft prat m kollegor oxå.jaghar ju varit lite gnällig på jobbet ett tag...o chefen lyfte upp en del av det på konferensen...jag har ingen lust o göra andras jobb längre.el springa o tala om för andra som inte gör sitt!jag talade om för chefen att jag har ingen ork till det.

brakar det på en rast tex för den som ska ut inte gör det direkt så får d väl braka då...även om vi inte har några jävliga ungar så händer det grejer....hade med min hund idag en stund o att se barnens glädje o energi är riktigt upplyftande!

är ju synd att vi inte kan ha djur!resten av dagen har hon varit hos S,tack för hjälpen!

nog om jobbet! jag har iaf gjort mitt o har även idag gjort min observation! så blir o skriva i helgen!


nu gör jag det jag inte skulle göra...sitter o trycker i mig en massa gott...var så jävla trött när jag handlade o så blev det lite choklad o en påse m jordnötsringar. inbillar m att jag är värd det efter denna vecka!o det är alltid så mkt lättare att handla onyttigt än massa frukt tex....just nu skiter jag i vikten får väl vara en tjockis...jag är ju nöjd för d mesta iaf...m ska komma igång o cykla iår.funderar bara på vad för cykel jag ska köpa.


n nu orkar jag inte mer ska kolla lite sidor ,spela lite o så blir det tidig säng!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards