Alla inlägg den 27 mars 2013

Av mamma-tilda - 27 mars 2013 21:29

fy tusan...hur kan någon ensamstående jobba heltid och ha hästar??. hemma idag efter 18.00 o så fixa hästar ,mocka o ta ut 2 o så vatten i 2 hagar....o då är det bara 2 som jag "tar hand om" de andra får vänta med att komma in till jag är ledig....o så tränar jag inga..hur orkar,hinner folk med sånt jämt? o de som har barn oxå?? det fattar inte jag..jag tycker det är fullt tillräckligt att sköta alla nga dagar/ vecka. Nu är jag redan trött efter 2 vardagar o all skötsel!

tur syrran inte jobbar heltid...o mest kvällar så hon kan fixa det mesta. o det är ju hennes o dotterns hästar så!

o att lillen är stor o fixar sig mest själv. 


men nu är det bara en jobbardag kvar o sen helg!


o är trött...o idag godissugen!m ska igenom en tid till...ska iaf ha bort 3kg i första målet o sedan tar vi beslutet om de övriga...de är ju mkt egentligen som ska väck...


funderade förut varför man har djur? o lånar barn? tänk vad mkt tid jag skulle ha o ha tråkigt på utan det;);)

o där var svaret...fast märker ju denna vecka vad mkt tid som jag inte har...m visst det är ju för dotterns skull så ..:) jag hinner med o ha tråkigt ngn annan vecka. o saknar gossen..så här dagen efter...mitt <3!blir så tomt. 


skoljobbet imorgon efter hästar o lillen åkt till sin kusin...har jag ju hela kvällen på mig. skulle behöva färga håret m m har ingen lust o kladda färg själv. får se om jag hinner köpa o fixa imorgon annars får d väl bli i helgen el söndag!

n nu får d vara bra för idag...o kallt lite grann struntar i o elda i dag;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards