Alla inlägg den 18 mars 2013

Av mamma-tilda - 18 mars 2013 21:58

nu är det en vecka till lön...o det droppar in räkningar. gjorde ett överslag på hur mkt jag har o betala...hm inte kul..

blir o ge tillbaka till broder lite mindre o hålla tummarna att inte vet räkningen droppar in oxå..

o telefon blir jag inte klok på..tydligen har jag ringt till massa andra "mobil"operatörer..fick en fin räkning för samtal..

o inte vet jag vilka jag ringt...tror jag ska logga in på den sida o se vad det kan vara!

men sjunker på kredit skulderna o lånen så framtiden ser ju ljusare ut...m den känns lite långt bort just nu!!

funderade igår om jag skulle ta ett annat lån o samla alla skulder..m är ju en process det med. m så tråkigt m massa olika o dyra räntor på krediten...men jag vet hur det brukar vara ..jag bet av mindre än tänkt o en del av pengarna går till massa andra hål! för hål o behov finns det ju alltid av ngn anledning!

 

m känns som det vart tråkigt nu redan en vecka före lön...jag tjänar ju egentligen skapligt m eftersom jag legat minus då bla tävlingar o sonen kostat lite...el inte sonen så mkt egentligen förens under hösten.förra året var han ju inte så "dyr "pga av att han var där han var!

 

men men jäkligt tråkigt m o ligga efter..m jag har valt det själv för o lösa en del under de åren som kom efter jag blev själv. så ska väl inte gnälla! jag prioriterade barnen o det före balans i ekonomin! 

o sommaren kommer kosta o hade hoppats hinna få ihop lite till det..m det blir som det blir!

vad gör det om det tar 1 år extra?? skitsamma...

var bara dumt o kolla räkningar o summera allt annat oxå ikväll....

 

fryser!! fylla på ved kankse... o drömma om solen! blir ingen resa iaf....får drömma bara nu!!

 

lilla skruttan har opererat sig idag. var rätt mör när jag var där en snabbis. men piggare än man kunde tro! hoppas hon mår ok imorgon oxå!

jaghar föräldramöte imorgon o bett storasyster om hjälp m hästarna då. vet ju int eriktigt när jag kommer hem ...skönt o slippa halta ut sent o fixa allt. o gossen o jag har bytt dag för de jäkla mötet...nu får jag ju längta ända till torsdag!!!

 

krypa ner till sängs nu då..ska ju orka upp tidigt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards