Alla inlägg den 30 mars 2013

Av mamma-tilda - 30 mars 2013 19:50

känner mig helt tom i skallen....skulle ju få ihop sista skoljobbet ikväll! men är splittrad i skallen.

el hade ju räknat med att fixa det under dagen...m får bli imorgon! för imorogn är sista dagen...sista minuten :) men det brukar jag ju vara. o det är iaf en fördel med det..kan inte vela! bra o skriva o skicka!får jag påbackning så får jag!


dottern har tävlat idag o vann!!! jag är så stolt! o hade ju inte ens vågat tro på något innan, ville ju det skulle gå vägen för henne! nu är vm kvalet klart! o hon kan få ladda o njuta av säsongen, det vågade jag ju aldrig tro! el ens tänka på innan. förra året var lite stolpe ut till sista minuten typ¨nu vågade jag knappt tänka på tävlingen...så så här efteråt nu känner jag mig tom! ja d ska ju få svar på dopingkollen oxå...det ska väl inte vara ngn fara m det är klart att vill det jävlas så.hon har ju alltid varit så jäkla noga o nervig för detta med doping.


o min gosse ville ju ha delad helg nu i påsk. o så nu är det tyst här igen...visserligen är det ju tyst för det mesta han är här oxå...m är ju så underbart bara o ha han här!saknar o inte ha barn hemma...men visst njuter jag av det oxå..o spec nu när jag är själv på gården...lugnet o bara få vara, fast mår illa nu...dum o äta godis som kvällsmat.....har ju bestämt att bara äta under påsk så imorgon blir det avtrappning igen o det känns som det ska bli skönt! kan en godisråtta faktiskt tycka att livet utan sött är skönt?? det trodde jag aldrig!

ska hämta lillen vid 22 sen blir det sova...fattas nga timmar från i natt....gossen hade svårt o somna , fel hus o ny säng;) o jag hörde hans film ljud...o kunde inte sova i andra rummet....så är lite trött nu.

känner mig gammal...sitter o" dum kollar" tv o surfar på påskafton..fast skönt o få vara gammal o välja! o nu har jag så jäkla ont i ryggen...så fixade inte ens o åka o käka hos bästa V el orkade inte...vilar ryggen istället...

annars hade jag nog kunnat tänkt mig dra till Hallsberg på fest m S. kanke tur jag har ont i ryggen;)o att jag måste ta in hästar kl 06.00!sist i Hallsberg blev ju dumt...tror jag snart bara ska festa på annan ort....


fast alll kan ju göra misstag även tanter..o som tant får man göra som man vill har jag hört!!


nu ska jag smälta dotterns seger! o bara vara till jag ska hämta lillen....lte avis på S o de andra som orkar / är krya nog för lite fest...hade ju faktiskt halv om halvt tänkt åka till stan o fira örebro hockeys uppång till elitserien...lär vara en hel del folk(karlar) ute i stan i kväll....jajja min tid kommer så gammal är jag ju inte trots allt;);)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards