Alla inlägg den 9 mars 2013

Av mamma-tilda - 9 mars 2013 14:20

ute är det kallt men med strålande sol! helt underbart. gått en kort sväng.

funderar på att byta om o gå en längre runda m ska försöka få ihop lite skol skrivning...

det finns vänner som påstår att läxor först o leka sedan..låter tråkigt tycker jag..om jag "leker" först kommer jag kanske få lust att göra läxor....


kört iväg dottern till hästträff o nu landat i min sköna soffa med kaffe!plockat fram skolboken o observartionen...

ska bara...


ringt lillebror om lån av bil o pengar. tur man har nga syskon med ordning på sin ekonomi!

o svågern har kollat o det skulle nog inte bli dyrare än 1800kr ungefär! skönt!vill ju vara i blans med all asmåskulder innan sommaren! ha råd med lite annat då...

o ha hunnit beta av en del av kreditskulderna o slippa öka på ngt!såg framför mig hur jag nu skulle få öka vanliga lånet.


ska vara i balans nästan helt till jul är mitt mål!!

o få ihop lite av en buffert o inte vara beroende av  mina småbröder när saker går sönder...

o så blev det lite smågodis till mig o lillen ikväll då..när jag passerade affären.

känner mig iaf piggare idag!o ska inte fastna i ngt gnällande nu!

 

hänga tvätt då...o diska el? nja tar lite skola först!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards