Alla inlägg den 22 mars 2013

Av mamma-tilda - 22 mars 2013 19:47

jag brukar älska mitt jobb men är så jävla trött just nu. inte speciellt på jobbet ...bara trött!

helt slut. grinar för nästan allting nu ..varit så i ett par dagar. tankar på "utmattning" kommer men jag har inte gjort för mkt...o inte kanjag skylla på barnen heller..inte ens på sonen..för det jobbigaste åren kring han är ju förbi o bearbetade.

ja visst finns oro o bitar som inte läkt.men ska inte vara så det blir denna trötthet..o inte tänker jag bli sjuk så inte är det det heller!!! så bara o tänka att allt blivit för mkt på ngt vis.bara o försöka vila ,få balans mentalt o så rycka upp mig...


fixar inte vissa bitar o visst det är ok. man måste inte vara stark jämt o fixa allt möjligt.jag vet det....

Jag o en kompis har pratat om o dra..jobba utomlands alternativt volontär. kanke är dax o göra ngt annat. släppa ansvaret hemma....ungarna är ju stora nu.alla 3...o inget förhållande som håller mig kvar heller.o jag ska ju inte vara borta för evigt.

kankse är dax o våga ta steget....ska bara se över o komma lite i balans i ekonomin. ska nog lägga om lite betalningar mm.

måste man tala om det långt i förväg...skicka kort kanske räcker ...nu är jag här........leker med tanken!


nu iväg o kolla på kvällens match nere i samhället.behöver lite sällskap..m känner mig seg,fryser o lite ur form så är egentligen dumt m behöver ju rycka upp mig...fattas bara att jag blir sjuk när syrran o de åker på sön!o har inte lust m ngt jäkla sjukavdrag! men skitsamma är trött så d blir som d blir. Min kära S tyckte jag skulle behöva lite sex..ja vem vet . men känns inte som det är där skon klämmer..sex är ju "skapligt" lätt att ordna ..m vill ha mer. får väl se vad det andra kan ge..m skönt m avstånd m lite besvärligt oxå...o så skicka hon mystiskt sms ..blivit kontakatad av "andra sidan" el vad man nu säger om mig.! herregud ...vad är det så för?? o är det hennes roll bla i mitt liv..o ska jag inte få ha hemlisar..utan hon kan få veta dem nu oxå?? hallo! jag som skulle till T o bli spådd men inte varit iväg...o jag som vägrat tidigare o tro på sånt här...livet har verkligen sina sidor!

jajaj nu ska jag iaf åka o inte för sex utan fotboll nästan lika bra;);)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards