Alla inlägg den 28 mars 2013

Av mamma-tilda - 28 mars 2013 20:29

känns som det är det jag ofta skriver numera...kväll el helg! men nu känns det gött o bara sitta ner...skiter i skoljobb ikväll!är trött. fast skönt trött....o känns helt ok o ha en hemma helg fast det är påsk!blir nog fest nästa helg...har jag tänkt;)


har snabbstädat efter stallet..diskat,dragit över golven o plockat undan, tvätten tar vi imorgon!o skoljobbet...måste ju..ska vara inne till sön!!!

fy fan vad roligt! örebro hockey leder just nu m 5-0! kanske skulle kosta på sig matchen på lördag....

handla tändstift imorgon...går fort efter lön o göra slut på pengar...fylla på förråd o handla lite annat...

köpte hårfärg idag men nu orkar jag inte färga...o vet inte om jag ska kladda färg själv egentligen...m bor ju på landet o orkar inte åka nu, skulle behöva klippa lite oxå...funderar på om jag ska ta lite på luggen själv ...el hur dumt det är;)

nu är det lite spännande....


mm har lite tankar på olika saker..m tar inte dem här just nu.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards